tiistai 22. lokakuuta 2013

kulunut kuukausi ja epäselvä selitys

On taas pieni ikuisuus kulunut siitä kun viimeksi kirjoitin, melkein kuukausi! On tapahtunut niin hirveästi kaikkea että on ihan mahdotonta edes yrittää koota mitään järkevää kokonaisuutta kaikesta. 
Minä olen...



...opiskellut enemmän tai vähemmän ahkerasti jaja. Ihailkaa, sain parhaan arvosanan astronomian kotitehtävästä, vaikka tein sen ihan yksin ja kokonaan espanjaksi! Liceossa ihan oikeasti teen asioita, kirjoitan muistiinpanoja, teen kokeita ja projekteja ihan niinkuin kaikki muutkin! (Siis jos kaikki muutkin olisi kielitaidoltaan kyvyttömiä ja pihalla kaikesta lähes koko ajan jajajaj) Tarkempi postaus liceosta on ollut tulossa jo kohta kuukauden, kyllä se vielä tästä!

...jutellut kotiin ja kavereille, kaikki yhtä ihania hulluja ku aikasemminkin <3 ajoittain koen pientä ikävää



...viettänyt aikaa perheen ja kavereiden kanssa. Nyt voin sanoa että olen saanut oikeita samanhenkisiä kavereita, joille voin jutella ja luottaa. Löytänyt oman paikan tässä sosiaalisen elämän viidakossa johon ulkopuolelta tulleena kompastelin vähän eksyneenä. Perheen kanssa sujuu tosi hyvin, sisko tuntuu ihan omalta siskolta jo (vaikkei elli sinuu kyl päihitä mikää) ja muutenkii mulla on täällä sellanen olo että oon kotona. Viime viikkonloppuna suomalainen vaihtari Minas de Corralesin pikkukylästä joka on vähän päälle tunnin matkan päässä Riverasta tuli vierailemaan ja oli hauska viikonloppu sen ja mun kavereiden kanssa, vaikkakin säätöä täynnä niinkuin aina uruguayssa jajaj :D

...juonut niin paljon matea että mun aivot on varmaa vihreet jajaj. (Kuva on kauhee i know mut de nada) Mate on siis sellanen teehaudukejuttu yerbalehdistä jota täällä juodaan all the time ja siihen liittyy kunnon perinteet ja säännöt jajaj ja noh joskus selitän paremmin, googlettaakin voi jos kiinnostus on suuri. Tykkään!









...ja vaikka mitä. Oon muy muy muy feliz täällä! Toivottavasti Suomessa kaikki teillä hyvin myös! 
Postauksia tulossa enemmän, yritän saada tähän touhuun nyt jotaa kuria oikeesti!

^Elli omistan tän sulle! ;)

9 kommenttia:

  1. Mammasta ja Vipestäkin on tullut nyt internet julkkiksia! vau! Mukavaa, että sulla on mukavaa! Vipeltä murinat, Ropsulta läpsäisyt ja mamiskuukalta halit :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. älkää antako tän huiman kuuluisuuden nousta päähän!

      <3

      Poista
  2. Todella ylpee oon susta isosisko ja ennen aikaiset onnittelut ja mulla on jo oma bussikortti ja pidä niin paljon hauskaa kuin pystyt. YOLO. T.kauhukakara

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jajajajaj koko perhe iski, iskä ja marsut vaan enää puuttuu :D onnittelut mistä, pitäiskö mun huolestua? onnea bussikortista velipoika! swag

      Poista
  3. Moii! Löysin sun blogin jostain netin syövereistä ja voin sanoo että oon täällä melkeen itku kurkussa kattelemassa kaikkia sun postaamia kuvia, oon ite ollu nimittäin kans just Riverassa vaihossa sillon aikanaan 09-10 :D En oo iha varma noista kuvista, mut ehkä myös samassa koulussa?

    Ihan vaan tuli mieleen kysyä että onks tällä minas de corralesissa asuvalla vaihtarilla blogia tms? En googlaamalla löytäny ja ois kiva lukee sieltäki kuulumisia, ku asuin kans yli puolet vaihtoajasta siellä ;)

    Eipäs muuta, tsemppii vuoteen!
    -Karla

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) uskon ymmärtäväni jajaj rivera on ihana paikka, pelottaa ajatellakkii että täältä tarvii joskus lähteä... Ja liceo No5 Carlos Thiulent ? Jos on niin jep samassa ollaa jajaj ja leilalla ei mun tietääkseni oo blogia valitettavasti (LEILA olisko aika tehä?) :D

      Poista
    2. Joo oli se toi No5! Se on huippu koulu, varsinki se kahvio, siellä on kiva istuskella jos ei oo tuntia :D

      Poista